loading...
آتش سرد(پاتوق سرگرمی ایرانیان)
فرناز بازدید : 26 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

 نویسنده سایت:قصد توهین نداریم ایشالا همه مارو ببخشن فقط برای لحظاتی خنده

 

امروز رفتم امپول بزنم از قضا تزریقاتی هم یه دافی دوست داشتنی بود!!!برگشته میگه سمت شاگرد بزنم یا راننده؟؟؟

بهش گفتم هانی من شاگرد و راننده حالیم نیس!!!
فقط دست به دنده نزن که راه میوفته!!!!

 


یارو مست بود رفت خونه نامزدش یه دفعه نصف شب جیغ و داد راه انداخت نامزدش پرسید چی شده؟ یارو گفت --- و تخم هام نیستن نامزدش گفت آروم باش احمق دستت توشلوار منه !



 

غضنفر تو یه مسابقه نقاشی شركت میكنه تو جهان اول میشه، میان یه هیئت از ایران میفرستن ببینن چی كشیده. میبینن یه مرد لخت كشیده كه یه ماسك رو دهنشه، یه شاخه گل دستشه و یه كاندوم هم رو ---شه! میرن از كارشناسای خارجی میپرسن: بابا این چه افتضاحیه؟ آخه شما چطور اینو برنده اعلام كردین؟! میگن: این پیام داره: اون ماسك یعنی خودشو از آلودگی‌ها دور كرده، اون گل نشانه طبیعته، اون كاندوم هم نشانه مبارزه با بیماریهای جنسیه. بعد میرن پیش غضنفر میگن: منظور شما از این نقاشی چی بود؟ میگه: والله ما فقط می‌خواستیم بگیم كه --- كردن با كاندوم مثل بو كردن گل با ماسكه

 


 

دختره به آخونده میگه اگه من با دوست پسرم حال کنم اشکال داره؟ آخونده گفت حرامه دختر گفت با شما چی؟ آخونده گفت ای شیطون ... میخوای بری بهشت؟

 


 

آیا فرق زن حامله با بادکنک رو میدانید؟ بادکنک رو اول باد میکنن بعد باهاش بازی میکنن. در حالیکه زن رو باهاش بازی میکنن و بعدا" بادش میکنن


بقیه در ادامه مطلب

فرناز بازدید : 57 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)
این اولین بار نیست که یک نفر برای ثبت نام خود در میان ترین‌ها خود را در این اندازه به زحمت می اندازد. کتاب رکوردهای گینس که به نوعی، ترین های جهان را در خود ثبت می کند پیش از این نیز باعث شده بود تا بسیاری برای ترین شدن، تلاش و زحمت فراوان متحمل شوند.

نام مردي از هند به دليل داشتن بلندترين موي گوش جهان در كتاب ركوردهاي جهاني گينس به ثبت رسيد.
به گزارش ایسنا گفته می شود مسئولان ثبت ركوردهاي جهاني گينس اين عنوان را در سال 2008 ميلادي برای «باجپايي» كه طول موهاي گوشش به 13 سانتيمتر مي‌رسد، در نظر گرفتند.

در حالی که بسياري از افراد تمايل ندارند شرايط اين مرد هندي را تجربه كنند و اين وضعيت آنان را شرمنده مي‌كند اما «باجپايي» از بدست آوردن اين عنوان افتخار و از موهاي گوشش مراقبت مي‌كند تا آسيبي نبيند.
با این حال «باجپايي» در این رابطه به رسانه ها گفت: «ثبت نامم در كتاب ركوردهاي جهاني گينس يك فرصت ويژه براي من و خانواده‌ام است».
اما این اولین بار نیست که یک نفر برای ثبت نام خود در میان ترین‌ها خود را در این اندازه به زحمت می اندازد. کتاب رکوردهای گینس که به نوعی، ترین های جهان را در خود ثبت می کند پیش از این نیز باعث شده بود تا بسیاری برای ترین شدن، تلاش و زحمت فراوان متحمل شوند. در همین حال در فهرست گینس بسیاری نام ها هم به خاطر قابلیت ذاتی شان در میان گینسی ها قرار دارد.
در زیر به تعداد دیگری از رکورد داران گینس که از همه عجیب تر به نظر می رسند می اندازیم؛ در سایت گینس می توانید دیگر رکوردداران را مشاهده کنید.
فرناز بازدید : 31 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

برخی از  رکورهای گینس به شرح زیر هستند:

 

 

مصطفی اسماعیل از ایلات ماساچوست صاحب زرگترین و قویترین عضله دوسر بوده است.او برای بدست آوردن این عنوان ده سال مداوم وزنه های آهنی را تمرین کرده و اکنون عضله های او 31 اینچ هستند.او همچنین مقدار زیادی مرغ به جای اسفناج خورده است.چیزی که او از آن متنفر بوده است.

 

 


 

بزرگترین اسب دنیا در با نزادی بلزیکی که اکنون در آمریکانگه داری میشود، با قدی در حدود 7 فوت، بلندقدترین اسب دنیاست.این اسب اکنون 9 ساله است.

 

 


 

کوچکترین گاو دنیا موسوم به مورچه در ایرلند شمالی زندگی کرده و اکنون 29 ساله است.او کوچکترین گاو دنیا محسوب شده و 30 اینچ قد دارد.

 

 

قویترین و سنگین وزن ترین زن ورزشکار دنیا هم زنی است که با نام شاران اسکندر که کشتی گیر سومو در تیم بریتانیایی است.او با اینکه ورزشکار بوده ولی رژیم غذایی خود را رعایت نکرده و با خوردن مرغ سوخاری چند وعده در روز توانسته ظرف مدت کوتاهی به این رکور دست یابد.او اکنون 32 ساله است.

 

بزرگترین هات داگ دنیا هم در رستورانی در شیکاگو به دست مردی آمریکایی تبار با وزنی معادل 7 پوند(3.175 کیلوگرم) و طولی حدود 16 اینچ(40 سانتی متر) تهیه شود و رکورد بزرگترین ساندویچ هات داگ دنیا را به نام خود کند.

 

 

 

به نقل از گینس: اين زن 420 پوند وزن دارد و صاحب 4 فرزند است .او 34 ساله و اهل لوس آنجلس است و عرض او بيشتر از طولش ميباشد.

رکورد عجیب یک خانم سياه پوست, کتاب گینس

او که صاحب بزرگترين پایین تنه دنياست ميگويد من عاشق اندام خودم هستم و احتياجي به رژيم در خود احساس نميکنم. چرا که هيچ مشکلي از نظر سلامت جسماني ندارم.
جالب است بدانيد او صاحب يک کاميون است چرا که در خودروهاي سواري جا نميشود .او  در يک رختخواب با عرض 2 متر ميخوابد.
بزرگترين حامي و طرفدار او همسرش است او 40 ساله و يک تکنسين کامپيوتر است و مدت 10 سال است با اين زن زندگي مشترک را آغاز کرده است.
او ميگويد دوست ندارد چاقتر شود اما قصد ندارد با رژيمهاي لاغري نيز خود را لاغر کند. او همواره تاکيد ميکند که هيچ مشکلي با اندام خود ندارد.

 

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ آتش سرد؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 890
  • بازدید کلی : 6,628
  • کدهای اختصاصی
    کد جمله تصادفی
    کد جمله تصادفی

    دیکشنری آنلاین

    دیکشنری آنلاین

    .

    GiGPars Uploader Code